fbpx
پاکستان سیاست

شہبازشریف کانام ای سی ایل سے ہٹانے کا فیصلہ چیلنج کریں گے، فواد چوہدری

وفاقی وزیر اطلاعات فواد چوہدری کا کہنا ہے کہ شہبازشریف کانام ایگزٹ کنٹرول لسٹ( ای سی ایل) سے ہٹانے کافیصلہ چیلنج کریں گے۔

اسلام آباد میں کابینہ اجلاس کے بعد میڈیا بریفنگ میں وزیر اطلاعات نے کہا کہ لاہور ہائیکورٹ نے شہباز شریف کا نام ای سی ایل سے نکالنے کا حکم دیا ہے ہم نے اسے سپریم کورٹ میں چیلنج کرنےکا فیصلہ کیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ شہباز شریف کا ریکارڈ یہ ہے کہ خاندان کا فرد باہر گیا اور واپس نہیں آیا، انہوں نے مزید کہا کہ میں تو اس پر بھی حیران ہوں کہ میاں شریف کے بنائے گئے اتفاق ہسپتال پر بھی نواز شریف کو اعتبار نہیں ہے۔

وفاقی وزیر اطلاعات نے کہا کہ نواز شریف کو 6 ہفتے کی ضمانت دی گئی ہے، ہم سپریم کورٹ کے فیصلے کا احترام کرتے ہیں۔

فواد چوہدری نے کہا کہ نواز شریف کا بیانیہ ایک مرتبہ پھر بے نقاب ہوگیا ہے، وہ کہتے ہیں کہ مجھے کوئی بیماری نہیں لیکن جیل میں ذہنی پریشانی ہے۔

انہوں نے کہا کہ اس پر چیف جسٹس کا سوال بہت صحیح تھا کہ اگر یہ پریشانی آپ کو ہے تو جیل میں باقی قیدیوں کو بھی ہوگی تو ان کا کیا کیا جائے۔

وزیر اطلاعات نے کہا کہ سپریم کورٹ نے پابندی عائد کی ہے کہ نواز شریف ملک سے باہر نہیں جاسکتے یہ بہت خوش آئند ہے۔

فواد چوہدری نے کہا کہ وزیراعظم نے نواز شریف کو پیشکش کی تھی کہ آپ جس ہسپتال میں جانا چاہیں، جس ڈاکٹر سے علاج کروانا چاہیں آپ علاج کروائیں، ہماری پیشکش سے مختلف فیصلہ نہیں ہوا۔

انہوں نے کہا کہ اگر نواز شریف مستقل جانا چاہتے ہیں تو اس کا حل بھی ہے،وہ پاکستان کے عوام کے پیسے واپس کریں اور پھر دیکھ لیتے ہیں کہ پلی بارگین کا پورا قانون موجود ہے۔

وفاقی وزیر نے کہا کہ نواز شریف کو صحیح قانونی مشاورت لینی چاہیے جو یہ ہے کہ پاکستان کے عوام کے پیسے واپس کرنے پڑیں گے۔

انہوں نے کہا کہ ہم دیکھیں گے کہ نواز شریف کا نام ای سی ایل پر ڈالنے کی ضرورت ہے یا نہیں۔


About the author

عدیل رحمان (معاون مُدیر)

عدیل رحمان پاک ایشیاء میں بطور معاون مُدیر کے طور پر اپنی خدمات ادا کر رہے ہیں- یہ پاک ایشیاء کے ابتدائی ساتھیوں میں سے ایک ہیں اور انتہائی جانفشانی سے کام کرتے ہیں اللہ تعالیٰ نے انہیں منفرد تخلیقی صلاحیتوں سے نوازا ہے جس کا اظہار اکثر اُن کی خبروں کی سُرخیوں سے بھی لگایا جا سکتا ہے۔

Add Comment

Click here to post a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.