fbpx
پاکستان سیاست

نواز شریف ہسپتال سے جیل منتقل

 سابق وزیراعظم نواز شریف گیارہ روز علاج کے بعد جناح ہسپتال سے واپس کوٹ لکھپت جیل منتقل ہو گئے۔ ضمانت مسترد ہونے پر شہباز شریف کہتے ہیں کہ مشاورت کر رہے ہیں، ہر قانونی راستہ اپنائیں گے۔

سابق وزیراعظم نواز شریف کی اسلام آباد ہائیکورٹ میں ضمانت مسترد ہوئی تو انہوں نے جناح ہسپتال سے واپس جیل منتقل ہونے کی خواہش ظاہر کی۔ نواز شریف کو خصوصی سیکیورٹی میں کوٹ لکھپت جیل منتقل کر دیا گیا۔

اس موقع پر لیگی کارکنوں نے شدید نعرہ بازی کی۔ اس سے قبل جناح ہسپتال میں اپوزیشن لیڈر شہباز شریف نے اپنے بھائی نواز شریف کی عیادت کی۔ ضمانت مسترد ہونے کی خبر پر ان کا کہنا تھا کہ ہم آئندہ لائحہ عمل کیلئے بات چیت کر رہے ہیں جو بھی ممکن ہوا قانونی راستہ اپنائیں گے۔

مریم نواز بھی نواز شریف کی عیادت کیلئے جناح ہسپتال آئیں مگر میڈیا نمائندوں سے کسی قسم کی کوئی بات چیت نہیں کی۔


پاک ایشیاء ایک غیر منافع بخش ادارہ ہے۔ ہماری صحافت کو سرکاری اور کارپوریٹ دباؤ سے آزاد رکھنے کے لیے  مالی تعاون کیجیے نیز اس خبر کے حوالے سے اپنی آراء کا اظہار کمنٹس میں کریں اور شیئر کر کے ہماری حوصلہ افزائی کری

About the author

عدیل رحمان (معاون مُدیر)

عدیل رحمان پاک ایشیاء میں بطور معاون مُدیر کے طور پر اپنی خدمات ادا کر رہے ہیں- یہ پاک ایشیاء کے ابتدائی ساتھیوں میں سے ایک ہیں اور انتہائی جانفشانی سے کام کرتے ہیں اللہ تعالیٰ نے انہیں منفرد تخلیقی صلاحیتوں سے نوازا ہے جس کا اظہار اکثر اُن کی خبروں کی سُرخیوں سے بھی لگایا جا سکتا ہے۔

Add Comment

Click here to post a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.