fbpx
پاکستان تازہ خبر

پاکستان کا بھارتی ہائی کمشنر کو ملک چھوڑنے کا حکم

پاکستان نے قومی سلامتی کمیٹی کے اجلاس میں کیے گئے فیصلے کے تناظر میں پاکستان کے لیے بھارتی ہائی کمشنر اجے بساریہ کو ملک چھوڑنے کا حکم دے دیا۔

ترجمان دفترخارجہ کی جانب سے جاری بیان کے مطابق پاکستان نے بھارتی حکومت کو اس فیصلے سے آگاہ کیا ہے کہ وہ اپنا ہائی کمشنر واپس بلالے۔

ساتھ ہی ترجمان نے یہ بھی بتایا کہ پاکستان نے اس فیصلے سے بھی آگاہ کیا ہے کہ وہ بھارت کے لیے نامزد پاکستانی ہائی کمشنر کو نئی دہلی نہیں بھیجے گا۔

خیال رہے کہ مقبوضہ کشمیر کی بگڑتی صورتحال اور بھارت کی جانب سے آرٹیکل 370 اور 35 اے کے خاتمے کے بعد وزیراعظم عمران خان کی زیرصدارت قومی سلامتی کمیٹی کا اجلاس ہوا تھا، جس میں اہم فیصلے کیے گئے تھے۔

اس اجلاس میں بھارت کے ساتھ سفارتی تعلقات کو محدود کرنے اور دوطرفہ تجارت کو معطل کرنے کا فیصلہ کیا گیا تھا، اس کے علاوہ پاکستان اور بھارت کے درمیان مختلف تعلقات پر نظرثانی کا بھی فیصلہ شامل تھا۔

دوسری جانب پاکستان کی جانب سے بھارت کے ساتھ سفارتی تعلقات کو کم کرنے سے متعلق وزیرخارجہ نے کہا تھا کہ ڈاؤن گریڈنگ کا مطلب ہائی کمشنر کی جگہ ڈپٹی ہائی کمشنر رکھا جائے گا۔

یاد رہے کہ 5 اگست کو بھارت نے مقبوضہ کشمیر کی خصوصی حیثیت سے متعلق آرٹیکل 370 اور 35 اے کو ختم کردیا تھا اور وادی کو 2 حصوں یعنی یونین ٹیرٹریز میں تقسیم کردیا تھا۔


About the author

عدیل رحمان (معاون مُدیر)

عدیل رحمان پاک ایشیاء میں بطور معاون مُدیر کے طور پر اپنی خدمات ادا کر رہے ہیں- یہ پاک ایشیاء کے ابتدائی ساتھیوں میں سے ایک ہیں اور انتہائی جانفشانی سے کام کرتے ہیں اللہ تعالیٰ نے انہیں منفرد تخلیقی صلاحیتوں سے نوازا ہے جس کا اظہار اکثر اُن کی خبروں کی سُرخیوں سے بھی لگایا جا سکتا ہے۔

Add Comment

Click here to post a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.




From Google

WordPress Video Lightbox Plugin