fbpx
تازہ خبر ٹی وی شوبز فن کار

سجل علی اور احد رضا میر کی منگنی

پاکستانی ٹی وی ڈراموں کی مقبول اداکارہ سجل علی اور اداکار احد رضا میر کی منگنی ہو گئی ہے۔ منگنی کا اعلان خود احد رضا میر نے انسٹاگرام کے ذریعے کیا۔ ساتھ ہی انہوں نے اپنی اور سجل علی کی ایک تصویر اور خصوصی پیغام بھی اپنے مداحوں کے نام جاری کیا ہے۔

پیغام میں احد نے کہا ہے کہ انہیں انتہائی خوشی ہے کہ اپنے خاندانوں کی دعاؤں کے ساتھ ہم باضابطہ طور پر منگنی کے بندھن میں بندھ گئے ہیں۔ ہمارا خاص دن، ہمارے خاندان، دوستوں اور مداحوں کی دعاؤں اور محبت سے مزید خاص بن جائے گا۔

دونوں فنکاروں نے اب تک کئی ڈراموں میں ایک ساتھ کام کیا ہے جن میں یقین کا سفر اور آنگن سرفہرست ہیں۔

سجل علی پاکستانی ڈراموں کے ساتھ ساتھ ایک بھارتی فلم میں بھی اداکاری کے جوہر دکھا چکی ہیں۔ اس فلم میں بھارت کی شہرت یافتہ اداکارہ سری دیوی نے بھی ان کے ساتھ کام کیا تھا۔

سری دیوی نے سجل علی کی اداکاری کو اس حد تک سراہا تھا کہ ان کی پاکستان واپسی کے بعد انہوں نے ایک خصوصی ویڈیو پیغام بھی جاری کیا تھا جس میں وہ سجل کی یادوں کو دوہراتے ہوئے رو پڑی تھیں۔

دونوں فن کاروں کی منگنی کے موقع پر ان کی بہت سی ساتھی فنکاروں نے نیک تمناؤں اور دعاؤں کا اظہار کیا ہے۔ ان فن کاروں میں مائرہ خان، ایمن خان، مومل، منال خان اور دیگر شامل ہیں۔


پاک ایشیاء ایک غیر منافع بخش ادارہ ہے۔ ہماری صحافت کو سرکاری اور کارپوریٹ دباؤ سے آزاد رکھنے کے لیے  مالی تعاونکیجیے نیز اس خبر کے حوالے سے اپنی آراء کا اظہار کمنٹس میں کریں اور شیئر کر کے ہماری حوصلہ افزائی کریں

About the author

زرناش اریحا

زرناش اریحا، آسٹریا کے شہر ویانا میں رہائش پذیر ہیں اور دنیا بھر کی مشہور ویب سائٹس سے خبریں تلاش کر کے پاک ایشیاء کے قارئین، سامعین و ناظرین کے لیے انہیں پاک ایشیاء ویب سائٹ کی زینت بناتیں ہیں۔
زرناش آسٹریا میں بطور کنٹری ہیڈ بھی اپنے فرائض نہایت خوش اسلوبی سے سرانجام دئے رہیں ہیں۔

Add Comment

Click here to post a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.




From Google

WordPress Video Lightbox Plugin