پاکستان سیاست

منی لانڈرنگ کا غلیظ دعویٰ غلط ثابت ہوگا، حمزہ شہباز

 پنجاب اسمبلی میں اپوزیشن لیڈر میاں حمزہ شہباز شریف نے کہا ہے کہ نیب اور نیازی کی گیدڑ بھبکیوں سے نہیں ڈرتا، منی لانڈرنگ کا غلیظ دعویٰ غلط ثابت ہوگا۔

لاہور میں میڈیا سے گفتگو میں حمزہ شہباز شریف نے کہا کہ ملک کی معاشی حالات تشویشناک ہے۔ ہم نے موجودہ حکومت کو موقع دیا کہ شاید یہ پرفارم کریں گے لیکن انہں نے معیشت کا بیڑہ غرق کر دیا۔

پنجاب اسمبلی میں اپوزیشن لیڈر حمزہ شہباز کا کہنا تھا کہ حکومت کے اپنے ممبران نے معاشی حالات کو تشویشناک قرار دیا ہے۔ لگتا ہے ملک کا کوئی والی وارث نہیں ہے۔ وزیراعظم معاشی حالات بہتر کرنے کے بجائے اپنے ممبران کو ٹاسک دیتے ہیں۔ ایسے بیانات شرمناک ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ قوم مہنگائی کی آگ میں جل رہی ہے لیکن عمران خان شریف خاندان کے بغض میں دن رات جل رہے ہیں۔ نواز شریف، شہباز شریف اور خواجہ برادران کو گرفتار کیا گیا۔


پاک ایشیاء ایک غیر منافع بخش ادارہ ہے۔ ہماری صحافت کو سرکاری اور کارپوریٹ دباؤ سے آزاد رکھنے کے لیے  مالی تعاون کیجیے نیز اس خبر کے حوالے سے اپنی آراء کا اظہار کمنٹس میں کریں اور شیئر کر کے ہماری حوصلہ افزائی کریں

About the author

عدیل رحمان (معاون مُدیر)

عدیل رحمان پاک ایشیاء میں بطور معاون مُدیر کے طور پر اپنی خدمات ادا کر رہے ہیں- یہ پاک ایشیاء کے ابتدائی ساتھیوں میں سے ایک ہیں اور انتہائی جانفشانی سے کام کرتے ہیں اللہ تعالیٰ نے انہیں منفرد تخلیقی صلاحیتوں سے نوازا ہے جس کا اظہار اکثر اُن کی خبروں کی سُرخیوں سے بھی لگایا جا سکتا ہے۔

Add Comment

Click here to post a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

WordPress Video Lightbox Plugin