fbpx
پاکستان سیاست

اپوزیشن یکجا ہو کر جب چاہے حکومت گرا سکتی ہے، قمر زمان کائرہ

 پیپلز پارٹی پنجاب کے صدر قمر زمان کائرہ نے کہا ہے کہ حکومت سے اس کے اتحادی نالاں ہیں، اپوزیشن یکجا ہو کر جب چاہے حکومت گرا سکتی ہے۔

لاہور میں پارٹی کارکنوں سے خطاب میں قمر زمان کائرہ کا کہنا تھا کہ یہ حکومت چند ایک ووٹوں کے سہارے کھڑی ہے۔ حکومت نے جو وعدے کیے تھے ان کی تکمیل کرے۔ 40 فیصد مہنگائی میں اضافہ ہوا ہے۔ پاکستان کے لوگوں کو اس وقت یکجہتی کی ضرورت ہے۔ پیپلز پارٹی پہلے بھی احتسابی عمل سے گزر چکی ہے۔

قمر زمان کائرہ نے کہا کہ پیپلز پارٹی اور مسلم لیگ ن کا اپنا اپنا منشور ہے۔ ہم اپوزیشن کے دوران چند ایشوز پر اکٹھے ہوتے ہیں۔ یوٹرن پی ٹی آئی کی پالیسی ہے پیپلز پارٹی کی نہیں۔

انہوں نے کہا کہ میں دعویٰ سے کہہ سکتا ہوں کہ عمران خان نے میثاق جمہوریت نہیں پڑھا۔ میثاق جمہوریت کو آگے بڑھانے کے لیے ہمارا اتفاق ہوا ہے۔ میثاق جمہوریت کے چند ایک نکات ہیں جس پر عمل درآمد ہونا رہ گیا ہے۔


پاک ایشیاء ایک غیر منافع بخش ادارہ ہے۔ ہماری صحافت کو سرکاری اور کارپوریٹ دباؤ سے آزاد رکھنے کے لیے  مالی تعاون کیجیے نیز اس خبر کے حوالے سے اپنی آراء کا اظہار کمنٹس میں کریں اور شیئر کر کے ہماری حوصلہ افزائی کریں

About the author

عدیل رحمان (معاون مُدیر)

عدیل رحمان پاک ایشیاء میں بطور معاون مُدیر کے طور پر اپنی خدمات ادا کر رہے ہیں- یہ پاک ایشیاء کے ابتدائی ساتھیوں میں سے ایک ہیں اور انتہائی جانفشانی سے کام کرتے ہیں اللہ تعالیٰ نے انہیں منفرد تخلیقی صلاحیتوں سے نوازا ہے جس کا اظہار اکثر اُن کی خبروں کی سُرخیوں سے بھی لگایا جا سکتا ہے۔

Add Comment

Click here to post a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

WordPress Video Lightbox Plugin