پاکستان سیاست

بڑے ڈاکوؤں سے ملنے والی رقم تعلیم پر خرچ کریں گے: وزیراعظم

 وزیراعظم عمران خان نے کہا عوام کو باشعور بنا رہے ہیں، معاشی بحران زیادہ دیر نہیں رہیں گا، بڑے ڈاکوؤں سے ملنے والی رقم تعلیم پر خرچ کریں گے۔

وزیراعظم عمران خان نے تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا کانفرنس کے شرکاء کو خوش آمدید کہتا ہوں، یہ منصوبہ میرے دل کے بہت قریب ہے، انگلینڈ کے حکمرانوں کو دیکھا تو مجھ میں تبدیلی آئی، آزادی کے بعد کسی نے شعبہ تعلیم پر توجہ نہیں دی، دنیا میں سب سے زیادہ غریب بھارت میں بستے ہیں، ہم بھارت سے بھی پیچھے رہ گئے ہیں۔ انہوں نے کہا ہمارے حکمران عالیشان محلوں میں رہتے ہیں، بچپن سے حکمرانوں کے بڑے بڑے گھر دیکھے، چاہتا ہوں نوجوان اپنے ٹیکس کا دفاع کریں۔

عمران خان کا کہنا تھا تعلیم کے بغیر ملک آگے نہیں بڑھ سکتا، ریاست مدینہ میں حکمرانوں نے خود پر پیسہ خرچ نہیں کیا، چین ہمارے لیے زندہ مثال ہے، وزیراعظم ہاؤس میں یونیورسٹی ایک پیغام ہے۔


پاک ایشیاء ایک غیر منافع بخش ادارہ ہے۔ ہماری صحافت کو سرکاری اور کارپوریٹ دباؤ سے آزاد رکھنے کے لیے مالی تعاون کیجیے نیز اس خبر کے حوالے سے اپنی آراء کا اظہار کمنٹس میں کریں اور شیئر کر کے ہماری حوصلہ افزائی کریں

About the author

عدیل رحمان (معاون مُدیر)

عدیل رحمان پاک ایشیاء میں بطور معاون مُدیر کے طور پر اپنی خدمات ادا کر رہے ہیں- یہ پاک ایشیاء کے ابتدائی ساتھیوں میں سے ایک ہیں اور انتہائی جانفشانی سے کام کرتے ہیں اللہ تعالیٰ نے انہیں منفرد تخلیقی صلاحیتوں سے نوازا ہے جس کا اظہار اکثر اُن کی خبروں کی سُرخیوں سے بھی لگایا جا سکتا ہے۔

Add Comment

Click here to post a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.