fbpx
پاکستان فن کار

ہارٹ اٹیک، علی اعجاز دنیا سے منہ موڑ گئے

پاکستان ٹیلی ویژن اور فلم انڈسٹری کے معروف اداکار علی اعجاز دل کا دورہ پڑنے کے باعث انتقال کر گئے، ان کی عمر 77 برس تھی۔ علی اعجاز نے 28 فلموں میں اپنی صلاحیتوں کے جوہر دکھائے۔ خواجہ اینڈ سن اور کھوجی علی اعجاز ان کے مقبول ڈرامے تھے۔

علی اعجاز نے 1967میں کیریئر کا آغاز کیا، فلم انسانیت انکی پہلی فلم تھی جس کے بعد دلبر جانی، یملا جٹ، جی او جٹا، دبئی چلو، عشق پیچا اور دوستانہ جیسی اردو اور پنجابی 26 فلموں میں یادگار کردار نبھائے۔ ٹی وی ڈراموں میں مزاحیہ اداکاری نے ان کے فنی کیرئیر کو چار چاند لگا دئیے جن میں خواجہ اینڈ سن، کھوجی علی اعجاز اور ہیر رانجھا سمیت دیگر شامل ہیں۔

اداکار علی اعجاز طویل عرصہ سے علیل تھے تاہم دل کا دورہ جان لیوا ثابت ہوا جس کے باعث وہ خالق حقیقی سے جا ملے، ان کی نماز جنازہ کل ادا کی جائے گی۔


پاک ایشیاء ایک غیر منافع بخش ادارہ ہے۔ ہماری صحافت کو سرکاری اور کارپوریٹ دباؤ سے آزاد رکھنے کے لیے مالی تعاون کیجیے نیز اس خبر کے حوالے سے اپنی آراء کا اظہار کمنٹس میں کریں اور شیئر کر کے ہماری حوصلہ افزائی کریں

About the author

عدیل رحمان (معاون مُدیر)

عدیل رحمان پاک ایشیاء میں بطور معاون مُدیر کے طور پر اپنی خدمات ادا کر رہے ہیں- یہ پاک ایشیاء کے ابتدائی ساتھیوں میں سے ایک ہیں اور انتہائی جانفشانی سے کام کرتے ہیں اللہ تعالیٰ نے انہیں منفرد تخلیقی صلاحیتوں سے نوازا ہے جس کا اظہار اکثر اُن کی خبروں کی سُرخیوں سے بھی لگایا جا سکتا ہے۔

Add Comment

Click here to post a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

WordPress Video Lightbox Plugin