پاکستان سیاست

حکومت کو خطرہ ہوا تو ساتھ نہیں دیں گے، زرداری

 سابق صدر آصف زرداری نے حکومت پر ون یونٹ کی سیاست کیلئے بہانے بازی کا الزام لگاتے ہوئے کہا ہے کہ ملک غیر سنجیدہ وزیراعظم سے سنبھلنے والا نہیں ہے۔

ٹنڈو الہ یار میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے آصف علی زرداری نے کہا کہ الیکشن سے پہلے کہہ دیا تھا کہ کٹھ پتلیوں سے کام نہیں چلے گا، انڈا لیں مرغیاں بیچیں اور پھر دیکھیں کتنی خوشحالی آتی ہے۔

آصف زرداری نے کہا کہ کہتے ہیں میں نہیں سمجھتا کہ حکومت معاملات سنبھال سکے گی، موجودہ حکومت کو خطرہ ہوا تو وہ سپورٹ کریں گے جو لے کر آئیں ہیں، پیپلزپارٹی کیوں کرے گی؟

انہوں نے کہا کہ عمران خان تو کہہ کر انتقامی کارروائی کر رہے ہیں، وہ کہتے ہیں کہ پوری اپوزیشن کو جیل میں ڈالوں گا، ہم میں تو حوصلہ ہے کیا عمران خان جیل جا سکتے ہیں؟

ان کا کہنا تھا کہ میاں صاحب نے احتساب کورٹس بنائی تھیں، آج وہ خود کٹہرے میں کھڑے ہیں، نواز شریف نے تو میرے لئے احتساب کورٹس بنائی تھیں۔ انہوں نے کہا کہ مجھے حکومت کی کوئی پالیسی نظر نہیں آتی، صرف ایک پالیسی ہے کہ گورنر ہاؤس کی دیوار توڑ دیں۔


پاک ایشیاء ایک غیر منافع بخش ادارہ ہے۔ ہماری صحافت کو سرکاری اور کارپوریٹ دباؤ سے آزاد رکھنے کے لیے مالی تعاون کیجیے نیز اس خبر کے حوالے سے اپنی آراء کا اظہار کمنٹس میں کریں اور شیئر کر کے ہماری حوصلہ افزائی کریں

About the author

عدیل رحمان (معاون مُدیر)

عدیل رحمان پاک ایشیاء میں بطور معاون مُدیر کے طور پر اپنی خدمات ادا کر رہے ہیں- یہ پاک ایشیاء کے ابتدائی ساتھیوں میں سے ایک ہیں اور انتہائی جانفشانی سے کام کرتے ہیں اللہ تعالیٰ نے انہیں منفرد تخلیقی صلاحیتوں سے نوازا ہے جس کا اظہار اکثر اُن کی خبروں کی سُرخیوں سے بھی لگایا جا سکتا ہے۔

Add Comment

Click here to post a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.