پاکستان طرز زندگی

وزیراعظم کا گورنر ہاؤس پنجاب کی دیواریں گرانے کا حکم

وزیراعظم عمران خان نے صوبہ پنجاب کے دارالحکومت لاہور میں قائم گورنر ہاؤس کی دیواریں گرانے کا حکم دے دیا۔

گورنر ہاؤس کی دیواریں گرانے کا فیصلہ گزشتہ روز صوبائی کابینہ کے اجلاس میں کیا گیا، وزیراعظم نے قوم سے اپنے پہلے خطاب میں وزیراعظم اور گورنر ہاؤس کو عوامی مقامات میں تبدیل کرنے کا عہد کیا تھا۔

وزیر اعظم کی زیرِ صدارت صوبائی کابینہ کے اجلاس کے بعد پریس کانفرنس کرتے ہوئے پنجاب کے وزیر اطلاعات و ثقافت فیاض الحسن چوہان نے گورنر ہاؤس کی دیواریں گرانے کا حکم دیے جانے سے متعلق تصدیق کی۔

ان کا کہنا تھا کہ گورنر ہاؤس کی دیواریں ’لوگوں کو ڈرانے کے لیے تھیں‘۔

فیاض الحسن چوہان کا کہنا تھا کہ ہمیشہ سے گورنر ہاؤس اور اس طرح کے ادارے عوام کے لیے ناقابل رسائی تھے اور عوام وہاں جانے کا سوچ بھی نہیں سکتے تھے‘۔

انہوں نے اس بات پر زور دیا کہ ’گورنر ہاؤس تاریخی عمارت نہیں بلکہ ایک دفتر ہے‘۔

وزیر اطلاعات پنجاب کا کہنا تھا کہ وزیراعظم عمران خان نے گورنر ہاؤس کی دیواریں گرانے سے متعلق وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار کو ہدایات جاری کی ہیں۔

فیاض الحسن چوہان کا کہنا تھا کہ گورنر ہاؤس کی دیواریں گرانے کا کام آئندہ 48 سے 72 گھنٹوں میں مکمل کرلیا جائے گا۔

خیال رہے کہ ستمبر میں وزیر تعلیم شفقت محمود نے لاہور میں واقع گورنر ہاؤس پنجاب کو عوام کے لیے کھولنے کا اعلان کیا تھا جس کے بعد پاکستان تحریک انصاف کی حکومت کی جانب سے گورنر ہاؤس کی عمارت کے دروازے عوام کے لیے کھول دیے گئے تھے۔

وزیر تعلیم نے کہا تھا کہ گورنر ہاؤس پنجاب میں قائم اسکولوں اور ووکیشنل انسٹیٹیوٹس کو علیحدہ کیا جائے اور گورنر آفس کو میوزیم اور آرٹ گیلری میں تبدیل کیا جائے گا۔

انہوں نے کہا تھا کہ گورنر ہاؤس کے میدانوں کو عوامی پارک کے طور پر کھولا جائے گا جس میں ایک چھوٹا سا چڑیا گھر بھی ہوگا۔


پاک ایشیاء ایک غیر منافع بخش ادارہ ہے۔ ہماری صحافت کو سرکاری اور کارپوریٹ دباؤ سے آزاد رکھنے کے لیے مالی تعاون کیجیے نیز اس خبر کے حوالے سے اپنی آراء کا اظہار کمنٹس میں کریں اور شیئر کر کے ہماری حوصلہ افزائی کریں

About the author

عدیل رحمان (معاون مُدیر)

عدیل رحمان پاک ایشیاء میں بطور معاون مُدیر کے طور پر اپنی خدمات ادا کر رہے ہیں- یہ پاک ایشیاء کے ابتدائی ساتھیوں میں سے ایک ہیں اور انتہائی جانفشانی سے کام کرتے ہیں اللہ تعالیٰ نے انہیں منفرد تخلیقی صلاحیتوں سے نوازا ہے جس کا اظہار اکثر اُن کی خبروں کی سُرخیوں سے بھی لگایا جا سکتا ہے۔

Add Comment

Click here to post a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.