شوبز فن کار

پریانکا چوپڑا مسز نک جونز ہو گئیں

بولی وڈ پگی چوپس پریانکا چوپڑا اور امریکی گلوکار نک جونس نے بھارتی ریاست راجستھان کے شہر جودھ پور میں عیسائی رسومات کے تحت شادی کرلی۔

جوڑے کی شادی کی تقریبات کا آغاز 30 نومبر سے شروع ہو چکا تھا، گزشتہ شب کو جودھپور کے تاریخی امید بھگوان پیلس ہوٹل میں جوڑے کی شادی کی سنگیت کی تقریب بھی منقد کی گئی تھی۔

دونوں کی شادی کے لیے 29 نومبر کی شام سے مہمان جودھپور پہنچنا شروع ہوگئے تھے، جب کہ 30 نومبر کو امریکا سے بھی کئی مہمان جودھپور پہنچے تھے۔

مہمانوں کی آمد سے قبل ہی دولہا نک جونس گزشتہ ماہ 25 نومبر کو بھارت پہنچے تھے۔

امریکی میگزین پیپلز نے اپنی رپورٹ میں بتایا کہ دونوں نے امید بھگوان پیلس ہوٹل میں عیسائی رسومات کے تحت شادی کی، اس دوران دونوں نے انٹرنیشنل ڈیزائنر رالف لورین کے سفید رنگ کے عروسی جوڑے پہن رکھے تھے۔

رپورٹ میں نک جونس کے والد کے قریبی شخص کا حوالہ دیتے ہوئے بتایا گیا کہ جوڑے نے یکم دسمبر کو عیسائی رسومات کے تحت شادی کی۔

یہ پہلے ہی کہا جا رہا تھا کہ پریانکا اور نک جونس بھی دپیکا اور رنویر سنگھ کی طرح 2 رسومات کے تحت شادی کریں گے۔

گزشتہ ماہ نومبر میں رنویر سنگھ اور دپیکا پڈوکون نے بھی اٹلی میں کونکنی اور سندھی رسومات کے تحت 2 شادیاں کی تھیں۔

پیپلز میگزین نے اپنی رپورٹ میں مزید بتایا کہ پریانکا چوپڑا اور نک جونس 2 دسمبر تک ہندی رسومات کے تحت دوسری شادی کریں گے۔


پاک ایشیاء ایک غیر منافع بخش ادارہ ہے۔ ہماری صحافت کو سرکاری اور کارپوریٹ دباؤ سے آزاد رکھنے کے لیے مالی تعاون کیجیے نیز اس خبر کے حوالے سے اپنی آراء کا اظہار کمنٹس میں کریں اور شیئر کر کے ہماری حوصلہ افزائی کریں

About the author

عدیل رحمان (معاون مُدیر)

عدیل رحمان پاک ایشیاء میں بطور معاون مُدیر کے طور پر اپنی خدمات ادا کر رہے ہیں- یہ پاک ایشیاء کے ابتدائی ساتھیوں میں سے ایک ہیں اور انتہائی جانفشانی سے کام کرتے ہیں اللہ تعالیٰ نے انہیں منفرد تخلیقی صلاحیتوں سے نوازا ہے جس کا اظہار اکثر اُن کی خبروں کی سُرخیوں سے بھی لگایا جا سکتا ہے۔

Add Comment

Click here to post a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.