fbpx
پاکستان کرائم سٹوری

بھائی کو بچانے کے لئیے 13 سالہ بہن کی بھینٹ، جرگہ نے نکاح کروا دیا

 مردان میں بھائی کی زندگی بچانے کے لئے 13 سالہ بچی فرسودہ رسم سوارہ کی بھینٹ چڑھ گئی، جرگے نے پہلے سے شادی شدہ شخص سے تیرہ سالہ لڑکی کا نکاح کرا دیا۔ پولیس نے لڑکی کے والد سمیت جرگےکے 13ممبران کو گرفتار کر لیا۔

مردان میں زمانہ جاہلیت کی یاد تازہ، بھائی کی زندگی بچانے کیلئے13 سالہ بہن کو قربانی کا بکرا بنا دیا گیا۔ لڑکی ظالمانہ رسم “سوارہ “کی شکا ر ہوئی، شادی شدہ شخص سے بیاہ دیاگیا۔

انسانیت سوز واقعہ مردان کے علاقے ساول ڈھیر میں پیش آیا جہاں انعام اللہ نامی شخص کو اپنی بیوی پر ایک رشتہ دار کے ساتھ ناجائز تعلقات کا شبہ تھا، جس پر اس نے لڑکے بختیار کو قتل کی دھمکی دی، لڑکے کے والد کو خبر ہوئی تو رشتہ داروں کا جرگہ بلایا گیا۔جرگے نے فیصلہ دیا تو انعام اللہ نے اپنی بیوی چھوڑ دی اور اس کے بدلے میں لڑکے کی تیرہ سالہ بہن ثناء کا نکاح شادی شدہ شخص سے کرا دیا گیا۔ بچی فریاد لیکر پولیس کے پاس پہنچ گئی اور صورت حال سے آگاہ کیا۔ جس پر پولیس نے جرگے کے تیرہ ارکان کو گرفتار کرلیا اور لڑکی کو دارالامان پہنچا دیا۔


پاک ایشیاء ایک غیر منافع بخش ادارہ ہے۔ ہماری صحافت کو سرکاری اور کارپوریٹ دباؤ سے آزاد رکھنے کے لیے مالی تعاون کیجیے نیز اس خبر کے حوالے سے اپنی آراء کا اظہار کمنٹس میں کریں اور شیئر کر کے ہماری حوصلہ افزائی کریں

About the author

عدیل رحمان (معاون مُدیر)

عدیل رحمان پاک ایشیاء میں بطور معاون مُدیر کے طور پر اپنی خدمات ادا کر رہے ہیں- یہ پاک ایشیاء کے ابتدائی ساتھیوں میں سے ایک ہیں اور انتہائی جانفشانی سے کام کرتے ہیں اللہ تعالیٰ نے انہیں منفرد تخلیقی صلاحیتوں سے نوازا ہے جس کا اظہار اکثر اُن کی خبروں کی سُرخیوں سے بھی لگایا جا سکتا ہے۔

Add Comment

Click here to post a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

WordPress Video Lightbox Plugin